Szállítási információk


A lehető legrugalmasabb szállítást kínáljuk Neked!

A csomagod feladásakor e-mailben értsítést kapsz, hogy következő nap kiszállításra kerül NATICS natúr kozmetikumod. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, az esetleges utánvét összegét, valamint egy jelszavat. A jelszóval a következő dolgokról rendelkezhetsz: 

  • a kiszállítás napjáról (+5 munkanap)
  • a kiszállítás helyéről
  • esti kézbesítést is válaszhatsz depovárosban

 
A kiszállítás reggelén e-mailben értesítést kapsz:

  • a kézbesítést várható, 3 órás időszakon belüli időpontjáról
  • a kézbesítő futár telefonszámáról
  • a GLS Hungary futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszámárol, amennyiben kérdésed lenne a kiszállítással kapcsolatban

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

  • A házhoz szállítás költsége bankkártyás fizetés estén 11 500 Ft öszeghatár alatt 990 Ft.
  • Utánvétes rendelés esetén 11 500 Ft összeghatár alatt 1 290 Ft.
  • 11 500 Ft összegű vásárlás felett a szállítás díjmentes.


Mennyi időt vesz igénybe a rendelés kiszállítása?

  • A rendelésedet munkanapokon 9:00 - 17:00 óra között dolgozzuk fel. Átlagosan 2-7 munkanap alatt kapod meg a megrendelt termékeket. Időzített, bizonyos napokra vagy időtartamra kért kiszállítást cégünk nem tud vállalni! Cégünk kizárólag Magyarország területére szállít!


Milyen szállítási módok vannak?

  • Megrendeléseinket a GLS Hungary futárszolgálattal küldjük el címedre, hogy a lehető legkényelmesebben tudd átvenni őket. Cégünk kizárólag Magyarország területére szállít!



Milyen időpontokban történik a kiszállítás?

  • A megrendeléseket a GLS Hungary hétköznaponként 8:00 - 17:00 óra között szállítja ki. Depovárosokban 17:00 és 20:00 óra közötti kézbesítésti is választhatsz csomagod feladását követően.

  • Az értesítéseket a GLS futárszolgálat elektronikusan küldi ki rendszeréből, a NATICS LABORATOIRES Kft.-nek a az elektronikus levélkiküldésre és ennek teljesítésére rahatása nincs, felelősséget nem vállal az elmaradt értesítések vagy a megszokottnál hosszabb szállítási idő miatt. Amennyiben nem érkezett értesítés a rendelés feladását követően, ügyfélszolgálatunk készségesen segít a csomag státuszának megállapításában.